Monday, August 31, 2009

Gtalk ရင္ခုန္သံ


Sign in......
သူလာမယ္မွန္းထင္

Gtalk မွာ
Sign in လုပ္တယ္

သူ ့ပို ့တဲ ့mail ေတြလွမ္းျမင္ေနရျပီ

offline.........

ရင္အရမ္းခုန္ေနတယ္
သူနဲ ့မၾကံဳဘူးလားလို ့

ကြ်န္ေတာ္လည္းတုန္ေနတယ္

online......
ကြ်န္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္လာျပီ

အခုလွမ္းေခၚပါသည္

သူလည္းေပ်ာ္ေနမည္

Idle........
အလြမ္းအုပ္စိုးျပီ
အနမ္းဘယ္၀ယ္ဆီ
သူအရမ္းအခ်ိန္ၾကာသည္
Busy..........
ဘာလို ့ရက္စက္တာလဲ

ကြ်န္ေတာ္အရမ္းစိတ္ပ်က္တာပဲ

အခ်ိန္တိုင္း Busy ေနဆဲ

Bye Bye.............
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ေနမိတယ္

သူဘာလို ့Out သြားတာလဲ

ဘာအတြက္ Good Luck ေျပာလဲ

Sign out..........
ကြ်န္ေတာ္အရမ္းေၾကာက္တယ္
Sign out လုပ္ရမွာ

Gtalk လိုသူလည္းေပ်ာက္သြားမလား..........

No comments: